3 maja 2018 - Czwartek



3 maja 2018 - Czwartek

Słodko- gorzki ten dzień. Ale raczej udany. I jest iskierka nadziei.

Elektryk kontra oświetlenie
Niby zrobił kontakty i wziął się za lampy. Tuby, halogeny czy listwy. Niby święto, niby wolne - a przyjechał. Ale zrobił łazienkę i pokój Nastki. Chciał zacząć listwy ale okazało się, że są złe. W elektryczym zostawiłam trzy swoje pensje i czekałam tydzień.

Nastka znowu taka sama
Ma swój pokój gotowy, posprzątany, i teraz ma w nosie pomaganie mnie. A bałagan jest cały czas!

Iskierka nadziei
Miczoko na dwóch butelkach mleka. Najpierw ok 14tej a potem po 22. Byli nasi znajomi u nas. A mała dała się bez problemu wziąć na ręce koleżance, zresztą imienniczce. Dwa razy po pół godziny. Byłam w szoku. Nadal jestem!

I wtedy urodził się pomysł. Żeby ona z nią została w dniu wesela. Zresztą zobaczymy. Nie chcę jej zmuszać! Ale uratowałaby mnie! Zobaczymy co będzie!

Komentarze

Popularne posty