19 kwietnia 2018 - Czwartek



19 kwietnia 2018 - Czwartek

Dziś zdecydowanie lepiej niż wczoraj. Jeśli chodzi o małą. Gorzej natomiast egzaminy Nastki i moja twarz wygląda gorzej niż źle.

Mała
Na spacerze spała najpierw 2 godziny potem jadła cycusia 20 minut. I myślałam, że będę już wracać z małą na rękach do domu ale musiałam ją w połowie drogi odłożyć bo musiałam posprzątać psią kupę. Później znalazłam kosz a mała znów zasnęła. Byłam już prawie pod blokiem. I chodziłam dookoła bloku przez kolejne 40 minut.

Nastka
Miała w planach liceum i klasę o profilu biologiczno- chemicznym. Po dzisiejszym egzaminie z przyrody raczej to będzie trudne.

Ja
Piękna pogoda i trzy godziny spaceru po leśniczówce. Wniosek jest oczywisty. Jestem opalona. Na twarzy, a dokładniej tylko z prawej strony. Pół twarzy. Dramat. Nie dość, że wyglądam średnio bo bardzo schudłam to jeszcze pół twarzy czerwona.

On
Nie pije. Wielkie uff. Wciąż późno wraca..

Komentarze

  1. sama przyroda nie decyduje o dostaniu się do liceum, tylko wszystkie egzaminy. Da radę! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty